Kan ik je helpen?

Stel je vraag!

  • Wat is een goede foto?

    Een goede foto is een foto van goede kwaliteit en dat iedereen er duidelijk op zichtbaar is. Hoe duidelijker de foto hoe meer ik details kan aanbieden in de lijntekening.

  • Kan ik het product ophalen?

    Jazeker kan je die ophalen, ik woon in Venray. Geef dit even aan als je een mail stuurt naar mij.

  • Mag ik meerdere foto's sturen?

    Heel graag zelfs! Voor de meeste producten raad ik ook aan zoveel mogelijk van de persoon te kunnen zien op de foto.

  • Hoelang is de levertijd?

    Ik probeer binnen een week alles klaar te maken en te versturen.

  • Kan ik ook via jouw iets bestellen van de samenwerking

    Helaas niet, omdat ik alleen de lijntekening aanlever is de makkelijkste weg via de website van mijn samenwerking.

ALGEMENE VOORWAARDEN Moonline studio


Verzenden


Naar welke landen verzenden jullie?
Naar Nederland en België voor andere landen graag contact opnemen met
info@moonlinestudio.nl

 

Wat zijn de verzendkosten?
€4,25 post NL brievenbus 0-200 gr ( incl track & trace)
€5,45 post NL Pakket 0 - 10 kg ( incl track & trade)

 

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling binnen heb?

Als de bestelling binnen is verwacht ik het pakketje binnen 7 werkdagen verstuurt te zijn. Mocht het binnen 7 werkdagen niet lukken dan stel in u op de hoogte van de vertraging. Mocht je spoed hebben stuur dan even bericht en kijk ik samen met je wat mogelijk is.

 

Wat moet ik doen als mijn pakketje nog niet binnen is?
Heb jij je pakketje nog niet ontvangen? Stuur dan een mail naar 
info@moonlinestudio.nl en dan lossen wij het zo snel mogelijk voor je op. Helaas ben ik niet verantwoordelijk voor pakketjes die kwijt raken. 


Wat moet ik doen als het product kapot is?

Stuur een mail naar info@moonlinestudio.nl en met de foto van het product dan kijken we samen naar een oplossing. Bij schade buiten de verzending kan ik helaas niks betekenen.

Retourneren


Kan ik mijn bestelling retourneren?

Handgemaakte producten mogen niet retour gestuurd worden.

 

Betaling


Hoe kan ik betalen?

Via kan je niet betalen dit zal per mail geregeld worden.

Komt u het afhalen dan is contant ook mogelijk!


Kan ik later betalen?

Helaas is dit niet mogelijk i.v.m. inkopen van het product zal ik eerst een betaling moeten ontvangen voordat ik start met het maken van een product.


Garantie

Ik bied geen garantie op mijn handgemaakte producten, bij schade of andere problemen mag u mailen naar info@moonlinestudio.nl dan kan ik met u meedenken naar een oplossing.





J